EWALUACJA

Wasze projekty będą oceniane według następujących kryteriów:

Słabe
 (1 pkt)
Średnie
 (2 pkt)
Dobre
 (3 pkt)
Wzorowe
(4 pkt)
Pkt
Zawartość merytoryczna (poziom i jakość informacji, zakres wiadomości, sformułowane wnioski).
Duża pobieżność w opracowanym materiale, krótki lub niepełny opis.
Poprawnie zrealizowany temat lecz brak szczegółów oraz wniosków.
Pokaźny zbiór informacji lecz powściągliwa argumentacja.
Wymienione wszystkie wymagane informacje, obszerne, poprawnie merytorycznie sformułowania dotyczące prowadzonych badań, poprawnie sformułowane wnioski.
1 – 4
Ogólne wrażenia estetyczne (styl i forma prezentacji)

Prezentacja mało ciekawa, nieseestetyczna (zły dobór treści grafiki, kolorów)
Prezentacja ciekawa, lecz brak zaangażowania wszystkich członków zespołu, drobne błędy w rozmieszczeniu obiektów graficznych i tekstów.
Prezentacja bardzo ciekawa, wszyscy uczniowie są zaangażowani w tworzenie. Prawidłowy dobór treści i grafiki.
Prezentacja wzorowa, oryginalna. Idealnie dobrane treści oraz grafika. W pracę był zaangażowany cały zespół.
1 – 4
Poprawność i jakość wykonania strony(przejrzystość, czytelność, intuicyjna nawigacja, szata graficzna, jakość elementów graficznych)
Strona nieestetyczna i źle sformatowana, ubogia, brak elementów graficznych.
Strona dość przejrzysta, niepoprawny dobór kolorów, uboga ilość grafiki i skąpe formatowanie.
Strona ciekawa graficznie, prawidłowy dobór kolorów, prawidłowo uporządkowane poszczególne działy.
Bardzo dobrze zaprojektowana strona, przejrzysta, czytelna, atrakcyjna wizualnie.
1 – 4
Poziom wykonania modeli trójwymiarowych
Modele wykonane nieestetycznie i niedokładnie i niepoprawne merytorycznie.
Modele wykonane poprawnie ale niezbyt estetycznie.
Modele wykonane estetycznie, dokładnie.
Modele stworzone bardzo dokładnie, są oryginalne.
1 – 4
Poziom wykonania filmów
Film w postaci nieobrobionej
Film zawiera napisy początkowe i końcowe.
Film z napisami, odpowiednio zmontowany, ciekawe przejścia między scenami.
Film z napisami, zmontowany idealnie, ciekawa ścieszka dźwiękowa.

Umiejętność pracy w grupie.
Całkowity brak współpracy.
Praca indywidualna, praca zespołowa niezbyt duża.
Dobra organizacja pracy grupy, współdziałanie w grupie.
Doskonała współpraca całej grupy.
1 – 4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz